2012. február 20., hétfő

hétfők.

vannak a tökéletes hétfők. mikor nincsen hajtás, s egy bögrével a kezemben,csak úgy gondolkodhatok. hallgatni egy kis Fitzsimmmonst. nem is kívánhatnék többet.

úgy érzem, nincs annál jobb érzés, mint mikor mosolygok és valaki más vissza mosolyog rám. lehet, hogy ez már ilyen sablon mondat, de komolyan, nekem tényleg örömet okoz.

lehet,hogy nem vagyok tökéletes. nem nőttem 160 cm-nél nagyobbra, a hajam sose áll tökéletesen, valahogy mindig sikerül leinnom magam limonádéval a Csigában. sokszor nevetek akkor, mikor pont, hogy nem kéne. az aprópénzeimet sose tudom egy helyen tartani. ami a szívemen, az a számon is, mert képtelen vagyok hazudni. de mindezekkel vagyok teljes. mert napról-napra jobban el fogadom magamat, s ez felemelő érzés.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése