2014. december 14., vasárnap

f-alak

ismét látom hát őket. 

és ti újból itt vagytok körülöttem.
újból elkezditek -
ott folytatjuk, ahol megszakadt
szüntelen az utamban álltok
minduntalan belétek ütközöm.

és nem tudom,

mi lehet hát fájdalmasabb
- egy decemberi reggelen
mikor az üvegre fagyott harmatcseppek
-től nem látsz tisztán
vagy a pillanat
mikor ráeszmélsz
hogy az akaraton minden felülmúlhat. 

hogy a kereszt az nem lesz már semmis

hogy ami telik, az súlyosabb 
hogy miért is hinném el
a lét-képtelenséget.

vagytok.

körülöleltek minket.
téged. engem.
mikor hajnalodik.
mikor az utolsó halovány napsugár is eltűnik az éjben.

köztetek ébredünk fel.
köztetek hajtjuk le fejünket.

biztonság vagy elszigetelődés.

kényszer adta helyzet
vagy a tudattalan lelki békéje...

felhúzzuk -

a lét vastag falait
mindig egyre többször és egyre vastagabban
ami szemmel bár észrevehetetlen
az tűnik fel a léleknek
egyre könnyebben.

dúljuk hát fel, amíg lehet.

azt, ami egyre reménytelenebb.
mert hisz embernek lenni
sosem volt ennél nehezebb.

engem már nem érdekelnek a szavak.

nem nyugtat a 'bocsánat'
nem izgatnak az üres ígéreteitek. 
jól kigondolt, szánalmas ámításaitok.

engem már csak - a tettek,
tudnak újra hitemhez téríteni.
minden egyes kósza érintés
mely bőrömre égeti önnönmagát.

mikor a csend
az már nem kínos többé.
nem zavarja a szív egyetemes lüktetését.
nem akasztja el a hangot a torokban.
nem bénítja le a kart mozdulatában.

nekem a csend kell.
nem a háború előtti -
nem a szégyen adta -
nem a megbánás kínosa -
nem az izgalom fokozta -

a megnyugodott lélek 
észrevehetetlen - csendje. 





 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése